torsdag 24 januari 2013

Gym

Igår var jag åter igen på gymmet. Det blev ett armpass med mycket fokus på triceps. Jag tycker om att köra armar! Man känner sig så stark och jag gillar´t! Började mitt pass med 5 km stakning och det blev jag väldigt nöjd med. lite drygt 32 min är väldigt bra för att vara mig, särskilt med tanke på att jag som längst stått i 15 min innan. Det bästa som finns är när man gör framsteg! Det är det som är bäst med träningen. Jag får en kick av det. Det är nog därför man fortsätter. För många pass känns bara jobbiga och tunga men så kommer det ett litet framsteg som ger massa energi och motivation till att fortsätta. I morgon hoppas jag på fler framsteg i skidspåren då det blir en runda på morgonen. Hoppas på att kylan ger sig lite så att det inte är så fruktansvärt kallt! Burr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar