lördag 15 september 2012

Vissa människor

här om dagen mötte jag en människa som jag inte kan annat än att hylla! Jag var med några vänner och framför oss går en man ganska långsamt. Vi har lite bråttom och plötsligt vänder sig mannen om och säger "oj förlåt, jag menar jag röker ju" och låter oss gå om! Han tänkte alltså att vi inte skulle få hans rök på oss och jag förundras över hur snälla människor kan vara! Tänk om alla människor kunde tänka som denna man! Är det något som jag verkligen har svårt för så är det just cigaretter och jag vet att jag inte är ensam så tänk om alla rökare kunde visa samma respekt till oss! Till sist måste jag tillägga att jag inte menar något illa till de som röker och att jag inte har något emot dessa utan cigaretterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar