lördag 15 september 2012

Nytt

Väldigt dålig uppdatering känner jag nu! För här har det hänt grejer! Sprang in mitt nya linne i torsdags på en 7 km runda som skulle ha varit 6 km men det va så roligt så jag fortsatte! På kvällen när min pappa kom hem fick jag en cykel! En superfin racerhybrid som kommer ta mig många mil, hoppas jag!

Igår hade vi idrott på gymmet! Fokus på armar och lite mage och jag har verkligen träningsvärk i armarna! Som det ska vara om man tagit i ordentligt med andra ord.

Idag har jag köp cykelbyxor och jag kan inget annat än att skratta. Känslan av stoppning i rumpan är så konstig! I morgon ska jag prova dom på cykeln. Roligt roligt. Jag köpte även ett par handskar så nu är jag redo att börja cykla. Längtar lite tills efter Lidingö tjejlopp när jag kan cykla mer och springa lite mindre även om det är väldigt roligt att springa med.

Nya cykelbyxorna och handskarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar