söndag 9 september 2012

Hösten smyger sig på

Detta väder gör mig förvirrad! Sol men kallt. Ska man ha långa eller korta byxor?? Har tänkt ge mig ut på 1 mil kuperad terräng vilket betyder skog. Kommer de bli svinkallt i kortbyxor? Och efter typ 7 km, kommer det få va klibbigt varmt med långa? Vilka i-landsproblem man har!! Men ändå. Ser fram emot rundan idag men den kommer nog bli jobbig för jag har aldrig sprungit en mil i kuperad terräng innan. Det ska ändå bli kul och det är ju en bra övning inför Lidingö tjejlopp. Nästa vecka har jag tänkt mig ett kort pass på ca 5-6 km, ett intervallpass på ca 8-9 km och ett antingen långdistanslopp på ca 13-14 km eller kuperad terräng på 10 km. Börjar få tillbaka motivationen och det känns såååå skönt!

Nu ska jag återgå till mitt problem med byxorna...

Dagens stora problem


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar