onsdag 29 augusti 2012

Uppladdning

Idag börjar min uppladdning inför tjejmilen! Det innebär att jag ska äta mycket kolhydrater för att lagra så mycket energi som möjligt för att sedan kunna prestera på lördag. Jag har även börjat peppa med musik och börjat skapa en spellista som kommer spelas hela vägen upp till Stockholm på fredag. Under loppet tror jag att det inte blir mer musik än den som kommer att spelas längs vägen. Men har inte riktigt bestämt mig än! Spellistan som är under uppbyggnad består av låtar som jag har lyssnat på sedan jag började springa i höstas. Detta för att bli extra peppad med all musik som peppat mig i tunga och lätta pass. Några låtar som garanterat har en plats i listan är:
Kyss mig- Axel Algmark
Only want to be with you - Volbeat
Made of - Nause
Värsta grymma tjejen - Magnus Uggla
Titta när han dansar - Panda da panda
Som glitter - Individen
Fortsätt spara - Individen
Segertåget - Maskinen
Detta är bara några av låtarna för denna listan kommer bli låååång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar