fredag 31 augusti 2012

Snart är jag där!

Bara en dag kvar tills jag är framme vid mitt mål. Från början såg det helt omöjligt ut och jag vet inte hur många gånger jag har tänkt "detta kommer jag aldrig klara" eller "det här är helt omöjligt för mig". Jag har under nästan ett år lärt mig då mycket om mig själv och att alla kan om de bara vill. Jag har hittat en tro på mig själv som jag aldrig tidigare haft tack vare träningen. Allt handlar om inställning och det vet jag nu! Jag är väldigt peppad och även om det inte skulle gå bra i morgon så har jag vunnit så mycket tack vare detta mål. (även om jag skulle bli sjukt besviken om det inte går bra)!

Idag dricker jag mycket för att få upp vätskenivån och äter kolhydrater med små mellanrum. Jag är taggad och taggar ännu mer med min spellista som nu är färdig. Jag får verkligen massa minnen av musiken. En del ger mig minnen från vintern när jag sprang med broddarna medan andra ger mig minnen från sommar och Öland. Väldigt kul att musik kan ge så mycket men den har ju varit min bästa vän under träningpassen och peppat mig. Kul nu när man ser tillbaka och ser hur den ändrats med tiden. Vill ni lyssna på spellistan så kan ni göra det här:
Born to run

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar