fredag 8 mars 2013

Dubbelpass

Just nu är jag sjukt hungrig och trött!! Detta eftersom jag gjort något nyttigt av min långa sovmorgon! Klockan ringde 5.20(!!) för att jag har kört spinning. Sjukt roligt och skönt. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli lunch. Hoppas det blir något man kan äta utan att må illa! För så blir det ibland på min skola. Snart är det även dax för dagens andra pass och jag är peppad! Hoppas det blir något roligt. Vi ska vara på nordic wellness så det kan inte bli annat än roligt, om det nu inte är ett pass med mycket koordination för det är jag sämst på. Eller om det är mycket ben för mina ben är trötta efter morgonens pass och gårdagens då jag körde 3 min intervaller på cykel i en timme och PW på rullbandet i en timme. Hoppas alltså på mycket armar i dagens pass! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar