lördag 9 februari 2013

Ilska

Just nu är många av mina vänner i Romme och åker skidor! Igår gick bussen som jag skulle ha åkt med i men här ligger jag i soffan istället och fullkomligt kokar av ilska. Med rinnande näsa och värkande hals kan man inte träna! Den här förkylningen förstör hela min träningsplanering! Nästa vecka är sista träningsveckan innan tjejvasan. PANIK!!! Som tur är snöar det nu så att jag förhoppningsvis kan åka lite skidor nästa vecka. Men att bara ligga här gör mig så fruktansvärt frustrerad. För varje minut försvinner kondition och muskler och det ända jag längtar efter är brännande mjölksyran! Hoppas i alla fall på att bli frisk snart så jag kan få in de sista passen innan loppet!



1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om ilskan! Har fått världens värk i ryggen som gör att jag inte heller kan åka. Så de andra är nu i spåret och tränar medan jag försöker hitta ställningar till att få bort smärtan. Inget hjälper!
    Vi ska inte deppa för det! Snälla nån det är bara ett lopp, även fast man har längtat att få träna ordentligt

    SvaraRadera