tisdag 29 januari 2013

Håller igång

Idag hade jag sovmorgon och utnyttjade det på bästa sätt! Kl 5:45 ringde klockan och nu har jag kört ett armpass. Jag gillar att träna på morgonen som lite omväxling! Dessutom är det skönt att ha det gjort så man kan åka direkt hem efter skolan.

Jag är ju så väldigt dålig på att uppdatera så därför skriver jag nu om söndagens träning. Jag och min kusin Frida va på gymmet och tränade mage och rygg. Det var ett bra tag sedan jag tränade tillsammans med någon nu och det var roligt att få lite sällskap. Hoppas på ett pass till med Frida i helgen! (Man kan få gratis veckokort på Nordic Wellness nu!!!) Efter gymmet följde jag med min grymma kusin till volleybollträning. Det var roligt (trots att jag är super dålig).

Hoppas ni har lika mycket energi och motivation som jag!! För just nu längtar jag bara efter träningen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar