fredag 28 december 2012

Mot nya rekord

Idag när jag vaknade ville jag bara lägga täcket över huvudet och somna om och vakna igen när snön smält och de är sommar utomhus. Men det gjorde jag inte utan spände istället på mig skidorna för nu har vi fått spår hemma, precis utanför dörren. Det första som hände va att jag ramlade... när min grane åkte förbi! Därför blev de första 2,4 km utan stavar för att träna upp balans och teknik. Det gick riktigt bra. Det slutade med 10,55 km vilket är rekord. Jag är väldigt nöjd med det eftersom jag hade sämst förutsättningar för nytt rekord idag! 1 veckas sjukdom och julmat är inte den bästa kombinationen när man vill förbättra konditionen! Efter tiden i skidspåren joggade jag ner 2 km och invigde broddarna denna säsongen.

Bästa musiktipset som alltid får mig lite extra peppad när jag tränar är Song 2 men Blur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar