torsdag 1 november 2012

Älska Utmaningen

Igår fick jag hem min Iphone 5! Det betyder mer bilder till bloggen!
Idag körde jag ett kort pass på 25 min. 4,12 km slutade det på. Jag har bestämt att jag ska börja köra tid istället för distans och se om det passar mig bättre. Jag tror det kanske gör det eftersom jag då kan lägga upp träningen efter dagsläge. Känner jag mig seg en dag kan jag ta det lugnare men ändå träna en viss tid. Vi får se om jag gillar det! 

Jag har även satt upp några utmaningar till mig själv i höst/vinter för att hålla uppe motivationen. Älska utmaingen! 
1. Springa 2 mil
2. 5 km på 25 min
3. Klara styrketestet med över medel på alla övningar
4. Lära mig längdskidor
5. Sluta äta godis

Jag tror att den svåraste utmaningen kommer bli den sista!! 

En till nyhet! Jag har nog fått en baldejt :) En av mina äldsta och bästa vänner! Nämligen Martin. Hoppas bara inte att datumen krockar för han har ju sin egen bal att gå på också! Kolla gärna in hans blogg här: http://martinjonliden.blogg.se/ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar