söndag 18 november 2012

Fitness is a battle, welcome to the frontline!

Förlåt för en skitdålig vecka!! Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra men bara för att bloggen har stått still så har inte träningen gjort de.

I måndags körde jag rullskidor. Det gick lite bättre än första gången! Slutade på 2 km men jag tänker inte berätta för er hur lång tid de tog!! Men jag hade väldigt roligt. Mest åt att det måste ha sett väldigt roligt ut där jag vinglade fram. Tur att jag inte blev sedd av mer än 2 personer!


I tisdags körde jag min egen variant på crossfit! Ett pass hemma i vardagsrummet då jag inte hade lust att ge mig ut i regnet. VI har nämligen en crosstrainer men jag har inte använt den på två år. Detta för att jag har överrörliga höfter och har fått väldigt ont efteråt. Men nu går det bra så nu blir det nog mer träning på den i vinter. Mitt crossfitpass tog ca 40 min och jag tyckte att det var väldigt roligt men jobbigt! Kan rekommendera det till er som inte har provat.

Förberedd för crossfit!

I torsdags var jag med på CX WORX-passet på Sportlife! Det var riktigt roligt och detta pass kommer jag nog köra fler gånger! Till alla sportlifemedlemar som inte har provat, gör det! Ni kommer inte att ångra er!

Gymmet lockade igår morse och det blev ett ca 90 min långt arm- och magpass. Var själv på gymmet och det va väldigt roligt! Då vågar man prova alla maskiner och framför allt de fria vikterna utan att känna sig fånig. Det var alltså väldigt roligt!

Plankan med "sving" i TRX-banden


150 i benpress! Ganska gött! 

Så nu har ni fått veta vad jag har gjort i veckan! Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar