lördag 6 oktober 2012

Underbara väder

Jag har testat på något nytt idag nämligen stigande ökning i fart. 7 km blev det och riktigt jobbigt mot slutet. Sedan var det 800 sköna meter nerjoggning. Perfekt höstväder var det idag med så är nöjd med min runda. Fast jag har börjat tycka att det är lite tråkigt att löpa. Funderar att jag ska anmäla mig till något lopp för att behålla motivationen. 

Jag har insett att min blogg har blivit väldigt tråkig! Min vision av bloggen var att det skulle vara en blogg med massa bilder eftersom jag tycker att många bloggar bara består av text. Nu har min blogg också blivit bara massa text... och det är ju inte så roligt!  Det var mycket lättare när jag hade min iphone! Hoppas på att jag snart får en bra telefon igen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar