tisdag 11 september 2012

Träning i fokus

Nu är det bara 17 dagar kvar och jag är supertaggad! Har kollat upp starttider och lite annat inför loppet idag och jag startar vid 14.10. Lidingö tjejlopp känns mycket seriösare än tjejmilen men det beror antagligen på att det är jobbigare och det känns som att fler kommer springa. På tjejmilen va det väldigt många som gick. Det ska i alla fall bli väldigt roligt. I morgon är det min födelsedag och därför har jag tänkt att ta en ca 6 km runda så att jag får röra lite på mig. En dag blir ju bättre om man får röra lite på sig också! Det är nog den första födelsedagen som jag frivilligt tränar! Vilken förändring och vad glad jag är för det! Det syns också på min önskelista där det mesta har anknytning till träning. Bland annat önskar jag mig en cykel (till tjejvättern), träningskläder, skidor, rullskidor och träningsskor. Det som återstår efter det är pengar som jag ska använda till att köpa det jag inte får och till anmälan till loppen! Träning i fokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar