måndag 13 augusti 2012

Hemma igen

Nu har jag kommit hem från festivalen Frizon och har fått sov aut ordentligt! Så åkte löparskorna på och det blev en snabb 6 km runda. Efter min 1,2 km runda förra veckan i de nya skorna har jag haft blåsor men jag fick världens bästa tips om att ta natursalva på precis innan turen och det fungerar verkligen! Så jag vill dela det tipset till er. Ringblomssalva eller liknande ska också fungera. Börjar bli riktigt taggad för Tjejmilen nu! Det är inte långt kvar nu! Bara 19 dagar!


Denna veckan planerar jag en tripp till Eksjö för att köra kuperad terräng där för Lidingö börjar närma sig och här hemma i Ingarp är backarna korta och inte särskilt branta. Dessutom flyttar jag snart upp till Huskvarna och då måste jag ju va lite van vid backarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar