tisdag 10 juli 2012

Igång igen

Vill bara uppdatera att jag igår tog min första löprunda på över en vecka eftersom muskelbristningen gick upp igen. Igår gick det fint även om jag bara tog en kort runda på 4 km. Det var skönt att komma ut igen även om det gick lite tungt.
Idag har jag lyckats få riktigt ont i nacken efter att jag tryckte ihop den på något konstigt vis så det bara small till och det känndes som om något i muskeln brast. Nu har muskeln dragit ihop sig och det gör ont när jag vinklar huvudet mot ena axeln. Känns inte så bra men hoppas att det går över snart så att jag kan träna armar och rygg ordentligt.

Till sist vill jag bara säga att jag inte glömt bilderna från Vansbro utan att de kommer så fort jag fått hem kameran vilket troligtvis blir ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar