söndag 17 juni 2012

Morgondagens utmaning

Imorgon blir de en skön cykeltur från Klinta (köpingsvik) till Gårdby på Öland! Jag tror det blir ca 7,5 mil fram och tillbaka vilket känns som en skön utmaning då jag har en damcykel men kul ska det bli med. Väl framme i Gårdby blir det ett stopp vid min absoluta favoritaffär där de har inredning i gammeldags stuk, en supermysig gårdsbutik och café. En riktigt Ölandspärla! Hoppas bara vädret är med mig, annars får jag skjuta upp trippen till tisdag.

Idag har värdet varit fint och blåsten har gått mot stranden hela dagen så jag tror att det kanske blir ett litet dopp i havet senare med våtdräkten. Perfekt att öva nu när Vansbro närmar sig med stormsteg och jag har inte provat att simma i strömt vatten innan. Skönt att kunna träna lite "på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar